Anja Praat

 

financieel
secretarieel
APT-Administraties

APT-at-work
De Dijken 41
1747 EE Tuitjenhorn
M 06-22900655
F: 0226-393868
E-MAIL
Disclaimer

financiële en secretariële dienstverlening
 
juridisch advies    financieel/administratie Secretarieel    

 Referenties...

Ik heb aan klanten waar ik al een langere tijd voor werk en mensen met wie ik veel samenwerk, gevraagd de volgende zin af te maken:
 

“Anja onderscheidt zich door……….” Dit is wat zij zeggen:

 

Juridisch advies

".. haar professionele en directe handelswijze. Zij heeft mij zeer goed geholpen! Dankzij Anja heb ik mijn genoegdoening gekregen".
Het in 2013 juridisch adviseren c.q. dossieropbouw voor een werknemer die door haar werkgever ‘voor het blok werd gezet’ om met terugwerkende kracht over drie jaar te veel uitbetaalde salarisgelden terug te betalen. Dit is zonder inschakeling van een advocaat positief afgerond ten gunste van de werknemer.

“… haar geweldige begeleiding, advisering en ondersteuning. Vanaf het moment dat ik in de ziektewet kwam (eind 2010) kreeg ik te maken met allerlei wettelijke regels, verplichtingen en administratieve handelingen.
Anja heeft mij en mijn echtgenote geweldig begeleid, geadviseerd en ons adequaat ondersteund. Met haar accuratesse heeft ze het hele proces op een gepaste- en persoonlijke wijze benadert die wij bijzonder waarderen. Het heeft ons een goed gevoel van rust en zekerheid gebracht.”

Naast de acceptatie van zijn ongeneeslijke ziekte en alle rompslomp daar omheen en ondertussen een goede verstandhouding houden met de werkgever, heb ik als intermediair opgetreden over de periode 2011 tot tweede kwartaal 2012. De begeleiding hield onder meer in dat meneer in goed overleg de IVA (= vervroegde WIA) is ingegaan.

“…haar prijs/kwaliteit verhouding……….”
Jan van Altena – particulier en pensionado in Thailand – vanaf 2008 zaakwaarnemer in Nederland inzake incasso.

Financieel Administratief

“Anja onderscheidt zich door……….” Dit is wat zij zeggen:

“… haar adequate en vakkundige ondersteuning. Anja, wij danken je voor al je steun en werkzaamheden, die je voor ons gedaan hebt en nog steeds doet. Door jou hebben we het gevoel gekregen dat we een serieus bedrijf hebben”.
In de functie van boekhouder en ondersteuner voor een echtpaar dat een (bijna failliete) bungalowpark hebben overgenomen. Vanaf begin tweede kwartaal 2012 in sneltreinvaart de omschakeling naar  de nieuwe rechtsvorm (BV’s) en de halfjaarcijfers op orde gebracht. Openstaande vorderingen van zowel debiteuren (inclusief rechtszaken) als crediteuren behandeld. Per einde 2012 gezamenlijk de strategie en structuur aangebracht en verder als controller.

"... haar persoonlijke enthousiasme en betrokkenheid!”
Nel Klaver-de Goede, penningmeester Zangvereniging – sinds 2009 controller financiële jaarstukken.

“…haar persoonlijke op maat gemaakte toegewijde aanpak.”
Burny Schouten, keuken verkoopadviseur – sinds start in 2009 van B. Schouten Company Custom made Solution verzorging en advies complete boekhouding
.

“…haar daadkracht en snelle inzetbaarheid.”
Peter Kolkman, directeur Miniot BV – ingezet als administratief medewerker van april tot september 2011.

“…altijd een zonnige en positieve bijdrage.”
Harrie Sterke, coördinator annex initiator Huisartsen Organisatie Noord Kennemerland – directeur ten tijde van aanname als financieel medewerker bij de Huisartsenpost in 2008. Op eigen verzoek dienstverband beëindigd per 01-08-2012 wegens toename werkzaamheden APT-at-work.

Secretarieel

“Anja onderscheidt zich door……….” Dit is wat zij zeggen:

als notulist, zich niet alleen goed in te leven in de personen , maar ook in de materie, welke op het terrein van verantwoordelijkheden binnen de Regionale Advies Commissie Detailhandel Noord-Holland Noord liggen. Dit forum is een direct advies orgaan voor de Gedeputeerde Economisch Zaken van de provincie Noord Holland. Rob J.M. van Keulen, voorzitter.

 

Op 17-05-2013 als notulist aan het werk tijdens een symposium “Positie kiezen in de bouw” “Antwoorden op de crisis in de bouw” georganiseerd door AIA.

symposium AIA

"...een deskundig en heel bruikbaar verslag te maken van ons symposium op 17 mei 2013 (AIA – Antwoorden op de crisis in
de bouw)".

Ir. E.W.G. Diepenmaat  voorzitter Architectuur Informatiecentrum Alkmaar

 

“…de grondigheid waarmee ze zich inwerkt in een nieuwe opdracht en daardoor meteen goede kwaliteit werk aflevert.”
Marjan van Roozendaal, secretaris VVE Terrassenflatgebouw  Kennedyboulevard zuid een – notulist ALV per 2011.
 

 “…het goed inlezen en haar accuratesse.”
Martin Veenstra, voorzitter VVE .

 “…haar klantgerichte, vakkundige en flexibele aanpak.”
Ed Diepenmaat van DSO&A Diepenmaat Stedenbouwkundig Ontwerp & Advies – in 2009 standaardiseren en uitwerken van RO-rapportages.

“… haar nauwe betrokkenheid bij de werkzaamheden welke zij op ons architectenbureau heeft verricht. Zij was al die jaren een plezierige en adequate medewerkster.”
Joop Leeuwenkamp – architect senior – en algemeen directeur ten tijde van functie directiesecretaresse (1990 – 1997). Aansluitend parttime functie als financieel administrateur / personeelszaken (1998 – 2008).